Wednesday, September 26, 2007

Mijn kleine leuke dingen


Een tijd geleden heb ik in het bestuur gezeten van m'n studievereniging. Inmiddels een paar jaar later ben ik gestopt met activisme en eigenlijk pas sinds vorig semester echt begonnen met studeren en het volgen van vakken. Uitgaan doe ik haast nooit meer, en zelfs de activiteiten van de vereniging gaan helemaal langs me heen.

Wat ik nog wel doe is zo af en toe eens de website bekijken. Ze hebben een random foto generator op de hoofdpagina en daar kwam bij toeval deze foto uit mijn bestuursperiode te staan. Zo'n foto brengt dan ineens herinneringen terug die je bijna vergeten zou zijn. Ik bedoel natuurlijk niet écht vergeten, maar dat het op zo'n plaats in je geheugen is gepropt vergelijkbaar met een zolderopslaghok waar je vanalles in gooit maar nooit meer iets uit haalt.

Als ik nu terugdenk aan mijn bestuursperiode komen automatisch de vele actiepunten, lange vergaderingen op maandagavond en nog meer organisatorische herinneringen naar boven, met als klapper dat ik er (waarschijnlijk) veel van heb geleerd. De vele kleine, leuke dingetjes die we met z'n vijfen hebben gedaan komen pas een tijd later naar boven drijven.

Deze foto is een van die dingen. We waren met z'n allen naar Burger's Zoo in Arnhem en hadden een fantastische dag gehad met o.a. struisvogels, de onderwaterwereld, een secretarisvogel, aapjes, van die rare bus/trams in Arnhem en een slechte fastfood zaak vlakbij het station.

Een small thing in life zoals deze foto zorgt dan weer voor een stralende glimlach na een lange dag werken.

6 comments:

Marjanne said...

Eigenlijk moet je dan zelf zo'n random generator op je pc neerzetten als achtergrond ofzo :-) Dan kom je het dagelijks tegen :-)

Anonymous said...

:-)
dat is het mooie van herinneringen, ze kunnen opeens boven komen drijven door zo'n externe prikkel...

Anonymous said...

Hehe, de stokstaartjes waren geweldig! Supertijd, ik heb een schoenendoos waar ik af en toe onder andere foto's van bestuur tegenkom. Mooi om aan terug te denken. Zeker die keer dat je mij op het Rutbeek wilde doen geloven dat restaurant La Candela een paar uur voordat we daar zouden gaan eten met iets van 140 studenten, had afgezegd....

Geth said...

Oja, dat uh... ja, dat van dat Rutbeek was stiekem toch wel grappig, toch? :D

Anonymous said...

Ik vermoedde al een tijdje wie "Geth" was, maar na deze post is het wel helemaal duidelijk dat dat vermoeden juist is. ;)

Leuk, kom zeker vaker kijken op je weblog! :)

Groetjes!

Geth said...

:D