Thursday, September 27, 2007

Mijn fysieke lusten


Het gras is altijd groener aan de andere kant. Dat geldt bijvoorbeeld als je al een partner hebt: opeens zie je allemaal leuke jongens (of meisjes, maar in mijn geval jongens) rondlopen waar je alleen naar mag kijken. (wellicht is het iets overdreven dat je ineens allemaal lekkere jongens zie, eigenlijk valt dat nog best tegen, maar om even bij het verhaal te blijven..)

Je hebt tijdens al dat kijken vast weleens iemand gezien die knapper is dan jouw partner (je leest het goed, ik durf er voor uit te komen!) en ik wil niet bevooroordeeld overkomen, maar als je dat niet hebt dan ben je een liegbeest!

Wat nou.. als die knappe held dan jouw partner zou zijn? Wacht, nog een ding erbij: jouw huidige partner kruipt in zijn vel! Dus stel je voor: uiterlijk = wellicht een model of acteur, innerlijk = jouw partner. Als laatste noot: je partner houdt niet zijn eigen stem maar krijgt dus ook die van het omhulsel.

Zou je daar mee kunnen leven?

De eerste dag of week kan erg leuk zijn, maar denk eens verder. Zou je op den duur niet júist de stem en júist die lach van je partner missen? Of uiteindelijk toch zijn echte omhulsel? Of zijn dit gewoon mechanismen in je hoofd die je minder schuldig laten voelen over het feit dat je hier over na had gedacht?

3 comments:

Froukiwi said...

Aahh, wat een schattig stukje. Wel dapper hoor, dat je ervoor uit durft te komen! Al ruzie gehad thuis?

Oke, ik geef het toe: ik doe het ook! Ik heb alleen het geluk dat mijn partner geen blogs leest, dus hier waarschijnlijk nooit achter zal komen ;)

Geth said...

Ah, m'n vriendje heeft 't nog niet gelezen, waarschijnlijk hoor ik het vanavond :)

maar uhm, afkloppen!

Ze hebben tegenwoordig computers met internet op de kazerne voor in hun vrije tijd ;)

Anonymous said...

tsja...
interessant onderwerp (respect dat je het zo durft te zeggen!!) maar ik heb geen idee of ik het eens heb gehad.
mja met die ene megamegakneus had ik na 2 dagen al dat ik em het liefst zou inruilen voor iets anders (nog erger dan alleen een andere verpakking, 'doe mij maar compleet een andere' haha!)

mocht ik ooit weer eens een relatie hebben dan zal ik hier eens op letten en dan laat ik het je weten ;-)