Monday, November 17, 2008

Beker.

Een beker.



Bekeren.

Een hele tijd geleden stuurde iemand me een smsje: "Ik betwijfel of ik jou zou kunnen bekeren" als reactie op mijn "gelukkig dat onze afspraakjes geen 'dates' zijn want dan zou ik me nu toch best onzeker gaan voelen!"

Eerst begreep ik niet wat ze bedoelde met "bekeren". Later had ik besloten dat het een of ander hip nieuw woord was voor "scoren" of "aan de haak slaan". Pas een week later toen ik aan iemand mijn pas-ontdekte hippe woord uitlegde begreep ik 'm.

Juist. Be-keren (bekéren).

2 comments:

Marjanne said...

Haha, sorry ik wist niet dat ik onduidelijk was geweest ;-) Be-keren, je weet wel, terugbrengen naar de hetero kant :-)

Tot morgen?

Geth said...

Morgen was afgelopen vrijdag! Maar het was wel cool!! :D heb nog een leuke foto ;) haha