Saturday, October 11, 2008

Kleur bekennen!

In de speelgoedwinkel stonden we voor de bordspellen te zoeken naar een uitbreiding voor Carcasonne: De Toren. Maar het is niet dit spel waar ik over wil bloggen. Tijdens het zoeken naar deze uitbreiding viel mijn oog op een spel dat verpakt zat in een soort rechthoekige, mega-koektrommel.

True Colours las ik op het blik, genomineerd voor het beste spel van het jaar. Zo vatbaar als ik ben voor makkelijke reclametruukjes las ik verder, de titel deed me stiekem vermoeden naar een ander spel dat ik inmiddels jaren geleden heb gespeeld, een spel dat veel herinneringen doet opwaaien.

Twijfelend of dit wel écht het spel is dat ik in mijn gedachten had nam ik het naar de kassa. Eenmaal thuis heb ik de verpakking opengescheurd en gretig alle onderdelen zitten bestuderen. Wat geweldig! Wat goed! Het is kleur bekennen in een nieuw jasje!

3 comments:

Froukiwi said...

Oeh, kleur bekennen, gaaf! Was het duur? Is denk ik wel een goed spel om in huis te hebben, want is elke keer weer anders!

Anonymous said...

Wow, vet, welke winkel? Ga ik meteen naartoe dit weekend!

Liefs,

Hester

Geth said...

Ja gaaf he! Ik heb 'm bij de intertoys gehaald voor twee tientjes. Hebben het nog niet gespeeld, maar de vraag bovenop de stapel "wie komt er altijd te laat op afspraken" kan ik mee winnen ;)