Sunday, July 27, 2008

Yvette


Sinds een tijdje maak ik gebruik van een service van de Rabobank genaamd Yvette.

Yvette is een contact op mijn MSN. Wanneer ik haar een berichtje stuurt dat begint met saldo en eindigt met de vier cijfers van mijn rekeningnummer stuurt zij een berichtje terug met het bedrag dat ik op mijn rekening heb staan (of juist niet heb).

Laatst kreeg ik een mailtje met de vraag of ik een enquete wil invullen voor een onderzoek over het gebruik van Yvette. Ok, doe ik wel even. Zo een grote enquete kan dat ook niet zijn, de service is simpel genoeg, wat kun je er over vragen?

Zat ik daar even mis!
Een webpagina met ongeveer 10 vragen, achtergrond om en om fel oranje gekleurd, en items zoals:
- "Wanneer ik met Yvette praat, voel ik me sterk en vitaal"
- "De tijd vliegt wanneer ik met Yvette praat"
- "Ik word meegesleept in de conversatie wanneer ik met Yvette praat"
- "Tijdens onze gesprekken is Yvette erg gereserveerd"

...!

Het duurt een seconde of 2 tot Yvette mijn saldo doorgeeft, het is een opdracht die ik aan haar geef. Verder doet ze niets behalve in mijn MSN lijst staan.

Bovenaan de pagina stond na een paar pagina's invullen Scherm 4 / 10, en toen dacht ik: Yvette kan de pot op!

No comments: