Thursday, July 24, 2008

Last Minute..


Mijn tante en nichtje doen op het moment een rondreis door Europa. Tante was vorige week vrijdag al in Nederland aangekomen en is inmiddels alweer in Londen: waar mijn neefje studeert en mijn nichtje vanuit Zuid-Korea aan kwam afgelopen dinsdag. Samen met z'n drieën zijn ze Londen en omgeving aan het verkennen.

Daarna wilden ze langs de volgende steden: Parijs, Milaan, Pisa, Rome, Venetie, Munchen, Praag, Berlijn, Amsterdam. Leuke trip! Alleen hadden ze helemaal niks gepland, en ook helemaal niks nagevraagd. "Ik plan het wel terwijl ik in het vliegtuig zit" vertelde m'n nichtje.

Na veel discussie, plannen (zie foto), stressen, bellen, bellen en nog meer bellen heb ik vanavond dan eindelijk de meeste treintickets voor ze kunnen boeken. Reisbureau's konden me niet meer helpen met accomodatie omdat het te laat was. Hun advies? Bij aankomst langs de tourist info points gaan en slaapplaatsen regelen. Een van de treinreizen kon ook niet meer vanaf afstand geboekt worden en moeten ze straks zelf ter plekke regelen.

Hoezo onvoorbereid?!

2 comments:

Anonymous said...

Heerlijk toch? Wij doen niet anders :)

Geth said...

Maar.. maar..! ;)