Thursday, January 24, 2008

Kluizenaar no more!

Tegen de middag aan uit bed stappen. Lam onder de douche hangen om vervolgens na een glas water achter m'n macje te ploffen en wat aan te klooien. Zo af en toe de écht nodige huishoudelijke kluisjes afhandelen om vervolgens door te gaan met mijn verslaving dat W-o-W heet en tot diep in de nacht door tobben met een personificatie van zelfmedelijden dat mijn naam draagt.

Ga toch eens wat doen!

Ik wist niet dat het mogelijk was, maar vanochtend had ik het gevoel alsof ik in mijn eigen droom mezelf belachelijk maakte. Nou, dan weet je wel dat het genoeg is geweest dacht ik zo. Ik hoor de stem van een moeder al roepen: klaar ermee, het heeft lang genoeg geduurd! En dat heeft het zeker.

Aan de slag nu met je luie donder!

Maar first things first.. De supermarkt is als het goed is nu open, ik pak straks lekker de fiets en ga mezelf op een goed ontbijt trakteren. Zo!